24 Aralık 2015 Perşembe

Yılbaşı Gecesi Ne Giymeliyim? #2

Herkese merhaba!

2015 yılını geride bırakmamıza bir hafta kadar bir süre kaldı. Şuan eminim herkes Perşembe gecesinin heyecanını yaşıyor. Bazıları rezervasyon yaptırdı, bazıları ev planları yaptı bazıları ise hala ne yapacağına karar veremedi. Yeni yıl akşamı kimlerle ne yapacağımızın kararını vermek kadar zor olan bir diğer konu ise şüphesiz ki o gece ne giyeceğimiz. 

Sizlere daha önceden 'Yılbaşı Gecesi Ne Giymeliyim?' başlıklı bir yazı yayınlayıp bir kaç fikir vermiştim. Şimdi ise bir kaç tarz da kombin önerim olacak. :) 

İlk olarak çok şık bir yere gittiğinizi varsayarak sizlere biraz gösterişli bir kombin hazırladım. Bu kombin ben bu gece abartmak istiyorum diyenler için :) Payetli bir elbise veya tulum üzerine kürk giyerek oldukça gösterişli olabilirsiniz. Ben bu kombinin yanına sade bir ayakkabı ve çanta seçtim. Herhangi bir takı kullanmak istemedim çünkü kıyafet oldukça iddialı. Göz makyajınızda elbisenizin tonlarında bir dumanlı göz makyajı yapıp dudaklara nude bir ruj sürerseniz geceye uygun bir görüntü yakalamış olacaksınız. Ten makyajınızda ise tavsiyem; kapatıcılığı yüksek bir fondöten seçmeniz. :)


İkinci olarak ise; daha abartısız bir şıklık isteyenler için bir kombin hazırladım. Sade siyah bir elbise seçtim. Ayakkabı ve çanta konusunda özgürsünüz rengi oraya katmak istiyorum diyebilirsiniz. Fakat ben onları da siyah seçtim çünkü geri kalan kısımda tatlı bir pembe tonu kullanmak istedim. Küpeler, eldiven ve yakası kürklü mantoyu bebek pembesi seçtim. Ten makyajında kapatıcılığı yoğun olmayan ayrıca cilde ışıltı veren bir fondöten, göz makyajında ve dudaklarda ise; nude pembeler kullandım. Umarım beğenirsiniz :) 


Son olarak; 'Ben o gece arkadaşlarımla rahat takılmak istiyorum, zaten gideceğimiz yer de abartılı bir yer değil' diyorsanız; bu kombin de size gelsin o zaman :) Hem kurtarıcı olduğu hem de şık gözüktüğü için renk olarak siyahı seçtim. Siyah bir pantolon, tayt giyebilir üzerine de şık bir bluzle kombini tamamlayabilirsiniz. Ayakkabı, çanta ve mont olarak da siyahı seçtim. Gözlerde kuyruklu bir eyeliner, dudaklarda ise; yeni yıl gecesinin vazgeçilmezi kırmızıyı kullanabilirsiniz. :)


Bu kombinler tamamen size ufak da olsa fikir verebilmek için benim tarafımdan oluşturuldu. Umarım size faydalı olabilecek bir şeyler bulabilirsiniz :) Yazılarımdan haberdar olabilmek için lütfen sağ taraftaki bu siteyi takip et butonuna basınız. :) 

By G…

2 yorum:

  1. merhabalar, üzerinde çalıştığımız ve şuan deneme aşamasın da oldugumuz sitemiz http://tanitiminiziyapalim.blogspot.com.tr/ destek verirseniz çok seviniriz. Sağlıcakla kalın.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil