23 Aralık 2015 Çarşamba

Mega Volume Miss Manga Maskara ve H&M Kirpik Kıvırıcı

Merhaba! 

Çok fazla memnun kalmadığım bir maskaradan bahsetmiştim yazısı burada, şimdi ise memnun kaldıklarımdan birisini anlatacağım.


Alttaki resimde fırçasını görebilirsiniz. Fırşası ucuna doğru koni şeklinde ve sapından oynuyor ama hiç rahatsız etmiyor. Ürün waterproof yani suya dayanıklı. Bu yüzden de akma yapmıyor. Ben önce kirpiklerimi kıvırıyorum ardından da bu maskarayı sürüyorum. Gerçekten hacim ve uzunluk olarak çok başarılı. Benim kısacık kirpiklerimi bile çok güzel kıvırıyor ve uzatıyor. Takma kirpik etkisi yaratmak için ise bu maskaradan önce kıvırdığım kirpiklerime baz sürüyorum. Sonuç yine mükemmel. Fiyatı sanırım 36 liraydı. 


Bu tatlı kirpik kıvırıcıyı da H&M den almıştım fiyatı 6 lira gibi bir şeydi. Herhangi ekstra bir özelliği yok. Bildiğimiz kirpik kıvırıcı, bundan da memnunum :)

Bu ürün için değerlendirmem;

     By G…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder