7 Aralık 2015 Pazartesi

Yepyeni Bir Başlangıç!

Herkese merhaba! 

Burada sizlerle ilgilerimi,bilgilerimi ve deneyimlerimi paylaşacağım. 

Çoğunlukla makyaj ve güzellik üzerine olsa da arada teknoloji, moda, yaşam tarzı, alışveriş ve kendin yap projeleri ile ilgili içerikler de görebilirsiniz. 

Ağırlıklı olarak paylaşım yapacağım bir diğer konu ise DANS. Yaklaşık 4 yıldır bir şekilde Latin danslarıyla ilgileniyorum ve bu konuda kendimi biraz daha geliştirmeye çalışıyorum. Bir şekilde sahneyle, showlarla ve gösterişle yakından ilgisi olan bu branşın sizlere hazırlık aşamalarını göstermek istiyorum. Kostüm seçiminden show hazırlıklarına swarovski taşlardan dans festivallerine, sahne makyajlarından ünlü dansçılara kadar bir çok aşamayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Umarım burada ilginizi çekebilecek içerikler bulabilirsiniz :) 

Tüm içeriklerden haberdar olmak için blogumu takibe almayı unutmayın! :) Teşekkürler! 


By G…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder