18 Aralık 2015 Cuma

Yeni Yıl WishList (Bu Kış Ne İstiyorum?)


Herkese merhaba!

Yeni yıla günler kala 2016 yılı için WishList imi oluşturdum. :) Tabii bu demek değil ki tüm sene sadece bunlar yeter. Benim ki birazcık son zamanlarda ki isteklerim gibi oldu. O zaman şöyle yapıyorum; postun adını 'Bu kış ne istiyorum?' olarak değiştiriyorum. :) Şimdi gelelim neler istediğime;


Bu kazakları H&M in sitesinde gördüğüm an resmen vuruldum. En kısa zamanda mağazasına giderek kumaşlarına bakmak istiyorum. Umarım yün değildir çünkü alerjim var. Ayrıca fotoğraftan anladığım kadarıyla üzerlerindeki desenleri pullarla yapmışlar. Buda bu kazakları sevmem için bir diğer sebep :)


Bu güzel çanta ve ayakkabı ise ZARA'dan. Çantanın da ayakkabının da renklerine bayıldım. Bu lacivertin en sevdiğim tonudur. Bu tarz çantalara sanırım 'Office City Bag' deniyor. Gerçekten işe gelip giderken rahatlıkla kullanabileceğim bir çanta :) Alttaki Sneaker ise benim yine ofise gelirken rahatça giyebileceğim çok şık bir ayakkabı. Ayrıca üzerindeki glitter detaylarını da çok beğendim. Umarım numarasını bulabilirim :)
Gelelim kozmetik ürünlere :) Ürünlere dedim ama sadece iki adet :)
Urban Decay markasını hepiniz bilirsiniz. Ve elbette Naked Smoky paletini de. Bu ürünü neden istediğimle ilgili gerçekten uzun uzun yazmaya gerek duymadım. Renklerin güzelliğine bakar mısınız? Kaliteden bahsetmiyorum bile... Sadeceee istiyorum :) Bence beni hepiniz anladınız :)
Nyx in bu bu matt rujlarını oldukça merak ediyorum. Ülkemizde olmadığını düşünüyordum çünkü Rossmann'daki NYX stantları genelde bomboş oluyor. Fakat Boyner mağazalarında NYX standı varmış. En kısa sürede gidip renklerine ve yapısına bakmak istiyorum. Umarım gözümde büyüttüğüm kadar güzellerdir.
Geçenlerde alelacele Tunalı D&R'a girmiştim ve orada bu tatlı ajandayı gördüm. İçi de dışı kadar güzel. Sanırım bu ajandayı almak için çok fazla beklemeyeceğim :)
Son olarak; MacBook'um için bu renkli caselerden istiyorum. Sarısına ve sağ alttaki mavisine bayıldım. Bir de bunların klavyeler için olanı var. Tozdan, kirden koruduğu için onu da sipariş verirken düşünebilirim. :)

Benim yeni yıl için isteklerim şimdilik bu kadar :) Şimdilik diyorum çünkü istekler hiç bitmez. 
Şimdiden herkese sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum. :)
Sizin yeni yıldan istekleriniz neler? 
Yeni yazılardan haberdar olmak için bu siteyi takip et butonuna basmayı unutmayın :)

By G…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder