15 Aralık 2015 Salı

Neler Aldım? #1

Merhaba !

Son zamanlarda yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum.
Evimizin çok yakınında bir parfümeri varmış ve ben bunu baya geç fark ettim. İnanılmaz güler yüzlü insanlar ve ne zaman gitsem oldukça ilgileniyorlar müşterileriyle. Ürünlerden üç tanesini oradan aldım. Diğer ürünler de BeautyBlender sitesinden, Watsons, Flormar ve Gratis mağazalarından. Şuraya toplu bir fotoğraf koyalım :)


 
Öncelikle bu iki üründen bahsetmek istiyorum; Loreal in bu yeni çıkan rimelini eminim çoğunuz biliyorsunuzdur. Bilmeyenler henüz duymayanlar için ürün çift taraflı. Önce üzerinde 1 yazan kısmı kullanıyorsunuz. Bu taraf rimel bazı. Daha sonra ise 2 yazan tarafı yani asıl rimeli kullanıyorsunuz. Ürünün adı; False Lash Superstar. Henüz kullanmaya başlamadım ve ürünü açmadım. Elimdeki maskaralar bittiği zaman kullanacağım. Kullandığım zaman bu ürünle ilgili mutlaka bir yazı yayınlayacağım. Linkini de buraya eklerim :)
Altında gördüğünüz eyeliner ise Loreal'in Super Liner Superstar eyelinerı. Bu ürünü de kullandığım zaman mutlaka yazısını burada yayınlayacağım. 
Bu iki ürün için stoklarla sınırlı bir kampanya yapmışlar ve ikisine beraber 39,90 TLverdim. Normal şartlarda eğer yanlış hatırlamıyorsam eyeliner 41,00 TL, maskara ise 46,99 TL idi. Güncel fiyatlarda hatam olabilir hafızam pek iyi değildir :) 


Bir süredir almayı planladığım bir üründü BeautyBlender. Bildiğiniz gibi hakkında çok fazla yorum var ve çoğu da olumlu. Tabi bu tarz şeyler cilt tiplerine göre oldukça farklılık gösterebilir o yüzden herkesin yorumu biraz kendine gibi oluyor. Ben de bu ürünü tesadüfen Black Friday indiriminde yakaladım. Normal şartlarda gece yarısı stokları tükenen bu ürünün sitede çıkan bir problem sebebi ile stoklarını güncellemişler. Ben de böyle bir indirimi kaçırmak istemedim. Neden tesadüfen dedim çünkü ürünü güncellemiş olmalarına rağmen 10 dk içerisinde tekrar stok dışı oluyordu ve ben stoklarda hala var iken 2 adet alabildim. Yanında da likit temizleyicisinin deneme boyunu gönderdiler. Normal satış fiyatı 55 TL civarında olan bu ürünü yanlış hatırlamıyorsam 36-37 TL gibi bir miktara aldım. Ürünle ilgili yorumlarım daha sonra buraya eklenecek :)


Bir Watsons alışverişim sırasında aslında hiç aklımda olmayan bu ürünle karşılaştım. Farklı rimeller denemeyi sevdiğim için bu ürünü kaçırmak istemedim. Yine stoklarla sınırlı bir kampanya yapmışlardı bende böylece bu seti almaya karar verdim. Yanlış hatırlamıyorsam sete 17,90 TL ödemiştim. Normal şartlarda rimelin fiyatı 16,90 TL, asansörlü göz kaleminin fiyatı ise 24 TL.


Evimizin yakınında keşfettiğim parfümeriden bahsetmiştim size. İşte bu iki ürün de oradan. Alix Avien ürünleri. Asansörlü göz kalemi kahverengi gözün içerisinden akmadığı iddia ediliyor. En azından satıcı bana böyle söyledi :) bende bir şans vermek istedim. Denediğim zaman zaten yumuşacıktı. En kötü ihtimalle üst kirpik diplerime çekip dumanlı bir görüntü yaratırım dedim :) Fiyatı sanırım 15 TL idi. Bu Chubby Lipstick ten instagram hesabımda bahsetmiştim daha önce; avokado yağı içeriyormuş bu yüzden dudaklarınız kuru bile olsa yumuşacık yapıyor ve inanılmaz kolay sürülüyor. Fakat kalıcılığı maalesef pek iyi değil. Yaklaşık 10-15 farklı rengi var ben nude olanını tercih ettim. Bunun fiyatı da 19,90 TL idi. 


Buradaki ürünlerin ilk ikisi göz kalemi alttaki ise dudak kalemi. Flormar'ın bu kalemlerinin  içerisindeki ışıltıları görünce çok heyecanlanmıştım. Kostüm makyajlarında veya dans gecelerinde bundan faydalanabilirim diye. Elimde denediğim zaman ise yeterli yumuşaklığa ve pigmentasyona sahip gibi gelmişti fakat iş gözlere gelince bu durumlar değişti. Flormar ürünlerim ile ilgili bir yazı yayınlayacağım. Bu kalemleri de yanlış hatırlmıyorsam 5 TL gibi bir fiyata almıştım. Üstteki kahverengi alttaki ise açık yeşil. En alttaki kalem ise bayıla bayıla günlük makyajımda kullandığım Note markasının Ultra Rich Color Lip Pencil'ı. Bende ki rengi 01 Sand rengi Çok güzel bir nude tonu. Fiyatı sanırım 15 TL civarındaydı. 


Gelelim alışverişimin favorilerine; gerçekten bu iki ürünü de bayıla bayıla kullanıyorum. Sol tarafta Wet n Wild markasının Cherry Bomb isimli ruju; harika bir renk. Yine instagramımda bunu sürüp bir fotoğraf  paylaşmıştım. Fiyatı 10 TL olması lazım. Diğer ürün ise Blistex Lip Relief Cream. Aldığım günden beri hiç yanımdan ayırmadım resmen cep ürünü haline getirdim. Şuan bile dudağım da bu var. İnanılmaz tedavi edici ve rahatlatıcı bir ürün. Mentol sevmeyenler için tavsiye etmem çünkü mentollü bir ürün. Kesinlikle kış aylarında yanımızda bulunması gereken bir ürün. Zaten ürünün üzerinde de "soğuğa ve rüzgara maruz kalacağınız zamanlarda da uygulayın" gibi bir yazı var. YAzı tam böyle değildi ama bu anlama geliyordu :) Fiyatı ise 10 TL civarında.


Benim son zamanlarda yaptığım alışveriş bu şekildeydi :) Umarım beğenmiş ve faydalı bulmuşsunuzdur. Yepyeni yazılar ve içerikler için lütfen blogumu takibe almayı unutmayın. Bana tavsiye edebileceğiniz herhangi bir ürün olursa veya bana sormak istediğiniz herhangi bir soru; lütfen aşağıya yorum bırakın. 
Görüşmek üzere :)

 By G…

4 yorum:

  1. o yenı loreal rımelının tek tarafının baz olması benı hıc cezbetmedı cunku halı hazırda flormarınkını almıstım. Sürerken dıkkat et cunku o bazlar beyaz kı bununkı de beyaz baktım buna da kapatması baya zor oluo beyazlıkları :)

    BB sungerını bende ne kadar merak etsemde o fıyatı hakedıyor mu bılmıyorum cok fazla kullandıgım bı tarz da degıl sunger hıc elım gıtmıyo nedense. ÜRünleri ya fazla ınceltıyo gıbı gelıyo yada emıyo gibi bir türlü anlasamadık sunger ısıyle bakalım sonumuz nasıl olucak :D bazen severek kullanıyorum bazende amaaan dıyıp gecıstırıyorum :)

    blıstex lif cream enımde cok sevdıgım urunlerden. Daha once ılk cıktıgında eczaneden anneme testerını vermısler o sekılde denemıstım ama bu nasıl guzel bısıdır boyle dıyerek baya aradım bulamayınca mavı kutuda med plusını almıstım bu sene alısverıs yaparken ındırımıne denk gelıp aldırmıstım nişanlıma ( bizde işler biraz katalogdan bakıp ona aldırma olarak ılerlıyor da :)) gayet memnunum ama bu ara Ruby kisses kullanıyorum onu da basarılı buldum bunların aksıne tatlı bır nanesı war onun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende Essence'In maskara bazını kullanıyorum fakat bitirdiğim zaman bunu da denemek isterim. Hatta madem Flormarda da varmış ona da bir şans veririm :)

      Kesinlikle acele makyaj yaparken fırça çok rahat oluyor hatta ben bazen likit ürün yerine hafif kapatıcı pudralar kullanıyorum :) Ağır ürünlerde belki yapısını inceltmek için deneyebilirim :)

      Ben ilk defa gördüm ve Grariste görünce de hemen aldım :)

      Sil
    2. alışkanlık fırça ve sunger işleri biraz :) umarım sen rahat kullanırsın :)

      Sil
  2. Ben geldimmmm nerde gördüm blogu bilemiorum:) gule gule kullan hepsini. Beuty blender almaya direnen bi tek ben kaldim sanirim. Takibe aliyorum blogunuzu..

    YanıtlaSil