20 Aralık 2015 Pazar

Pazar Günü Ne Yaptım?

Herkese tembel mi tembel bir pazar gününden merhaba!

Uzun süredir ihtiyacım olan şeyi yaptım ve tamamen lazy bir sunday geçirdim :) Cumartesi gecesinin yoğunluğunun ardından kendimi uykuya teslim ettim ve haliyle de biraz geç uyandım. En yakın arkadaşımın evinde kaldım ve uyanınca beraber yakınımızdaki bir simitçiye kahvaltıya gittik. Ne zaman burada kalsam eğer başkalarıyla bir planımız yoksa mutlaka bu simitçiye kahvaltıya geliyoruz. Hem ortamı güzel hem de kahvaltısı tam bizlik. Ne maddi ne de manevi olarak bizi üzmüyor :) Mekanın tek canımızı sıkan noktası sabahın körü dahi olsa inanılmaz ağır şarkılar çalıyor oluşu. Resmen mutlu bir pazar kahvaltısı için giderken gereksiz tribe giriyorsunuz :) Şaka bir yana müziklere el atsalar süper olur. İşte buda bizim tatlı kahvaltımız :)










Kış bile olsa dışarıda oturmayı sevdiğimiz için gördüğünüz gibi kazaklar, montlar, bereler hep bizimleydi :) Neyse ki artık her mekanda ısıtıcı var. Bol oksijenli, bol güneşli bir sabah geçirdik.





                                                                                                                                   

Kahvaltımızı yaptıktan sonra ise evimize geri dönüp pijamalarımızı giyip kucağımızda bilgisayar karşımızda televizyon keyif saatleri başladı. Çayımız kahvemiz hiç eksik olmadı.  


                                                                       
Bu da Instagram profilimde paylaşmış olduğum bir kare. 

Akşama doğru grubumuza bir kişi daha eklendi ve yakınımızdaki bir Avm ye bir şeyler içmeye gittik. Bu arada D&R a uğradık ve inanılmaz güzel ajandalar gelmiş. Bakmanızı tavsiye ederim :)
Ve günümüz bu şekilde sona erdi. 

Sizi bu romantik görüntüyle baş başa bırakıyorum :)


By G…

1 yorum:

  1. dışarıda kahvaltı etmek inanılmaz güzel oluyor :)

    takipteyim, ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil