17 Aralık 2015 Perşembe

Wake Me Up Extreme Black Mascara - Rimmel London

Selamlar!

Üç hafta kadar önce bir Watsons alışverişimde bu maskarayı almıştım. Uzun süredir gelip gidip bu ürüne bakıyordum ve sonunda denemeye karar verdim. Beni bu ürüne çeken şey kesinlikle salatalıklı olması ve kokmasıydı. Ekstrası ise adında Extreme Black geçiyor olması. Yaniii simsiyah kirpikler :).
Ürün gerçekten de salatalık içerikli ve kirpiklere bakım yapıyor. Sürdükten sonra gün içerisinde kirpiklerinize dokunduğunuzda kesinlikle rimel varmış da kaskatı olmuş gibi hissetmiyorsunuz. Yumuşacık oluyor gerçekten ve mis gibi salatalık kokuyor. Ayrıca hiç bir şekilde kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Eğer bu rimelden istediğiniz şey kirpiklerinizi simsiyah yapması ve bir yandan da bakım yapması ise kesinlikle tavsiye ederim.
Ha eğer kirpiklerimi uzatsın, uzatırken kıvırsın, kıvırırken de dolgunlaştırsın diyorsanız yanlış üründesiniz. Çünkü bunları kesinlikle yapmıyor. Bu ürünü sevmeyişimin sebebi de budur. Uzun, kıvrık ve dolgun kirpikleri gerçekten çok seviyorum. Kirpiklerim cılız olduğu için de maskara konusunda biraz hassasım. Bu ürünü bir de maskara bazıyla denedim ve maalesef yine sonuç istediğim gibi olamadı. 

Ürünle ilgili sevmediğim bir diğer özellik ise; ne kadar temizlersem temizleyeyim sabah kalktığımda panda gibi uyanıyor olmam. Çift fazlı temizleyici, makyaj temizleme suları hepsini denedim. Üzerine bir de yüzümü her zaman ki yüz yıkama jelim ile yıkamama rağmen uyandığım zaman gözlerimin altı siyah siyah oluyor. Üstelik o kadar çabuk akabilen bir ürün ki nasıl bu kadar gözümün içerisinde kalabildi anlamış değilim.

Fiyat 19,90 TL 

Açılmayı, denenmeyi bekleyen çok fazla rimelim var. Yenilerini denedikçe burada yorumlayacağım. Sizin bana tavsiye etmek istediğiniz bir ürün varsa lütfen yorum olarak bırakın :)
Ayrıca blogumu 'bu siteyi takip et' butonuna basarak takip edebilir ve yeni yazılardan haberdar olabilirsiniz.  :)

Bu ürün için değerlendirmem;
  
 By G…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder